Skip to main content
  • »
  • CHMURA OPENSTACK »
  • Jak naprawić problem nieodpowiadającej konsoli na NSIS Cloud

Jak naprawić problem nieodpowiadającej konsoli na NSIS Cloud

Gdy tworzysz nową maszynę wirtualną, pierwszą rzeczą, którą możesz chcieć zrobić, jest przejrzenie panelu konsoli i sprawdzenie, czy instancja uruchomiła się poprawnie.

Po otworzeniu konsoli w OpenStack możesz napotkać ten błąd:

  • nieodpowiadający szary ekran

  • ikona dokumentu w prawym dolnym rogu, która informuje o problemie po stronie klienta

../_images/fixconsole.png

W tym przypadku:

Sprawdź swoje reguły zapory sieciowej dla portu 6082 i przypisz ruch „incoming” regule „allow”.

Łączenie się przez RDP:

Upewnij się, że uwzględniłeś swój Floating IP w regułach RDP na swoim komputerze. Jeśli chcesz wprowadzić te zmiany dla więcej niż jednej maszyny, to uwzględnij nasz zewnętrzny adres sieciowy: 185.178.84.0/22.